Următoarea destinaţie pentru DBL – Bucureşti 12-13 septembrie

Afis Bucuresti_sept 2014

Dragi prieteni, după un august interesant, cu o vizită la Cluj unde am cunoscut mămici noi şi entuziaste odată ce au aflat ce înseamnă Dunstan Baby Language, luna septembrie ne găseşte la Bucureşti.

Cele două centre prietene, Pronatalita şi Prăvălia Părinţilor sunt gazdele DBL şi ale voastre, mamelor, taţilor care doriţi a învăţa o limbă nouă: cea a bebeluşului vostru.

De aceea eu nu voi spune foarte multe, dar vă transmit mesajul unei tinere mămici din Cluj, care are un băieţel, Horea…de doar câteva săptămâni şi convingeţi-vă singuri de cum i s-a schimbat viaţa cu momentul în care a început să înţeleagă ce îi spune bebe.

Şi încă un lucru: bebeluşii chiar liniştiţi fiind, tot vă comunică nevoile lor. Faptul că nu plâng intens, nu înseamnă că ei nu ne vorbesc. Fiţi curioşi, aflaţi ce se ascunde în spatele sunetelor produse de nou născuţi, este o experienţă pe care nu o veţi întâlni de multe ori în viaţă…şi ştiţi cum e cu momentele pierdute: Mai bine să le trăiţi decât să aveţi regrete…cu atât mai mult când este în joc limba vorbită de bebei.

 Mesaj din partea Danei – Cluj

“Trebuie sa recunosc ca am fost destul de sceptica in privinta conceptului de “baby language” . Cursul m-a prins intr-un moment cand totul in jurul meu nu era ( si este in continuare ) decat un carusel de emotii legate, in principal, de nasterea băiețelului meu iar episoadele de plans repetate, dese, de neînțeles ma făceau sa repet, seara de seara ca o mantra negativa cuvintele ” nu înțeleg de ce plange”. Acesta fiind contextul am ajuns totusi la curs :). Si ce bine am facut! S-a dovedit ca tocmai acest “nu inteleg” este cheia pentru un bebelus fericit. Pentru ca eu nu vorbeam limba băiețelului meu, pentru ca eu n-am avut incredere ca el comunica exact ce are nevoie. Dupa maratonul de 4 ore am ajuns acasa si am inceput sa ascult si…MINUNE: copilul imi vorbea :). In primele ore am reusit sa detectez plansul de balonare si cel pentru nevoia de a râgâit.  Am petrecut mult, mult timp cu el in brate, la verticala, am avut rabdare sa se elibereze inainte de a-l hrani si iata, copilul meu a trecut peste temutele plansete de la ora 20 si peste cele de la ora 22, dormind!
Au trecut deja cateva zile si situația noastra s-a imbunatatit mult. Orele de plans s-au redus semnificativ iar eu ascult :). Ascult, inteleg si detectez.”

Cu mult drag, ne întâlnim cu Ramona -Pronatalita în 12 septembrie şi Claudia – Prăvălia Părinţilor în 13 septembrie.

 Mihaela P.

2 thoughts on “Următoarea destinaţie pentru DBL – Bucureşti 12-13 septembrie

  1. Alexandru Bofan

    Bine Miha!

    Da-i bataie, ma bucur pentru tine si sper sa faci o treaba asa cum iti doresti.

    Va asteptam la Bucuresti cu mare drag!

    Bofanii 🙂

    Reply

Leave a comment